Julen--

Jaha, då var julen snart över igen då! Ska dock vara hos pappa och Inger ikväll och käka mer julmat och fira lite jul och sen på måndagkväll ska vi fira jul med Johans familj, vilket är bra så vi får njuta av julen några dagar till :) igår var vi som sagt här hemma ochh åt och delade ut julklappar :) vi hade det jättemysigt men alla höll på att hamna i matkoma mot kvällen ;D hähä! som det ska vara då det bara är jul en gång om året :) Tindra blev väldigt nöjd med sina fina julklappar och det är verkligen huvudsaken :) hon älskade verkligen sina maracas och den talande kylskåpsmagneten med tillbehör som lär ut färger, bokstäver och frukter :) hon har busat med den hela förmiddagen :D sen fick hon en massa andra saker också och mer blir det på måndag! huset är snart fullt i bara leksaker ;P men men, de är ju bara små en gång! Jag fick bl a. en go'parfym av min älskling som jag ville ha och sen fick han några spel och lite tröjor av mig...fick lite smått och gott men den bästa julklappen fick vi av oss själva i torsdags :D en ny bil :D sjukt nöjd! vart lite trubbel med bl a. lamellerna på den andra så vi kände att det var dags att byta...kan inte annat säga än att jag är sjukt nöjd! blev  en v70 R-desing 2,5ft -11. Miljöbil precis som den andra då vi är väldigt miljömedvetna och att den dessutom är skattefri och besiktningsfri pga det i 5 år säger man ju inte nej till :Pen bra belöning när man köper miljöbil :)

Det var så himla skönt att vara hemma och fira jul nu när man har Tindra. Hon var dessutom uppe tills alla gått hem utan problem så det var skönt att hon inte blev trött och grinig :) Det enda jag saknade igår var dock min storasyster och hennes kille och hans pappa ;/ de skulle oxå varit med oss igår men de fick fira jul på Umeå sjukhus med sin nyfödde lille son :) men det kommer ju fler jular som tur är ;D men här kommer lite bilder från gårdagen i alla fall :)


Julaftonsmorgon och dagens första klapp :)

En gunghäst :)

Mormor och Tindra :)

Dukat för fest ;)


Äntligen matdags ;)

Några av kvällens go'bitar, blev även lite pepparkaks-cheesecake av Inger
och lite Paradispraliner.

Bus med morfar!


Mammas vackra lilla tjej :)

Julklappsöppning!



Och självklart kom tomten också :) gick hur bra som helst!
Inga tårar och hon blev inte rädd :)


Och sist men inte minst, min och johans julklapp :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken mysig jul ni verkar haft! vår var bra med..och du SNYGG bil ;D hihi! kram mia

2010-12-26 @ 22:07:12
Postat av: Anonym

Åh vad Tindra är otroligt söt =) har inte sett henne på! Vi måste ju träffas snart!God fortsättning// kramar från fam Nyberg

2011-01-01 @ 12:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0