<3

Jaa, nu har vår lilla tjej tagit sina riktiga första steg :) visst har hon tagit ett eget steg här och där i mellan några föremål utan att ha stöd men nu tog hon flera steg på raken :D så himla roligt att se och se hur glad och stolt hon blev :D hon älskar när man berömmer henne, då blir hon helt till sig! och nu överöste jag henne med beröm och då var hon tvungen att ge sig själv en applåd ;D sötnosen!

Älskar mina och Tindras mornar ihop för hon är så gosig när jag sitter och sminkar mig i soffan. Hon kommer och klättrar på mig, kramar mig och lägger sig över mig, allt för att få kika på mig och sig själv i spegeln :) hon pressar försiktigt sin kind mot min och sen sitter hon och tokler mot mig i spegeln, så UNDERBAR! Hon älskar verkligen att kika på oss tillsammans i spegeln, det är kärlek det ;)

Hon vet vad kisse betyder nu och kan nästan säga det själv, blir mer tisse men snart så :) som sagt kan hon säga mamma, pappa, hej, nej, ajaj, titta och sen småord man inte riktig förstår än ;P och säger man försiktigt till henne så förstår hon att hon måste klappa katten fint:) även tack och varsågod förstår hon! så duktig så :) det enda hon inte är duktig på är att sitta still när man ska fota henne :D hon far runt som en liten virvelvind så fort man tar fram kameran! Har köpt oss en systemkamera nu för det är sån skillnad på bilder och bilder men så fort jag tar fram den så klättrar hon på allt och ska gå iväg med sin gåbil eller dyligt! Är ingen linslus då inte ;P

Tindras födelsedag var förresten toppen, hon fick fina presenter och pengar till sparkontot :) hon älskade att öppna paket och äta tårta ;D får hoppas bara att man kan dra ihop ett litet 1-års kalas med mammagruppen oxå men det verkar vara mission impossible nu när typ alla börjat att jobba ;P

aja, nu ska jag titta på Sex and the city och vänta på att min älskling som jobbar 8-00 idag kommer hem :D <3

Mamma älskar dig mitt lilla mystroll :D <3

du är mitt allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0